Forum poświęcone programowi Valve Hammer Editor
Witam w tym Tutorialu przedstawię jak wykonać drabinę do gry Counter-Strike 1.6 w VHE 3.4
Krok.1
Utwórz bryłę i ustaw ją jak na zdjęciu.
Krok2.
Kliknij na utworzoną bryłę drugim klawiszem myszy (prawym) i wybierz Przekształć w Byt.
Jako byt wybierz func_illusionary a następnie tryb renderowania Solidnie.
Następnie przechodzimy do zakładki Nasycenie i wybieramy 255,aby niebieskie paski między szczebelkami nie były widoczne.(W następnym punkcie dowiesz się o co chodzi).
Krok.3
Zaznaczamy nasz Byt func_illusionary i Klikamy Teksturowanie (Shift+A)
po czym klikamy wyszukaj i w Pole Filtr wpisujemy ladder i wybieramy pierwszą teksturę
Klikamy naklej i w opcji skala dopasowujemy teksturę i spłaszczamy Byt tak jak na obrazku:
Krok.4
Tworzymy Bryłę jak na obrazku i naklejamy na nią teksturę "AAATRIGGER" ponieważ ta bryła a za chwilę Byt nie będzie widoczny w Grze.
Gdy już nakleimy teksturę "AAATRIGGER" przekształcamy w Byt:
Wybieramy func_ladder:
I zamykamy okienko Właściwości.
Krok.5
Zmniejszamy siatkę do maksimum (Lewy górny róg pod "Edycja".)
A następnie "spłaszczamy" nasz Byt func_ladder tak jak na obrazku:
I dosuwamy:
I Gotowe!
UWAGI
Byt func_illusionary nie może ani trochę "wchodzić" w ścianę ponieważ drabinka będzie "mrugać" a func_ladder nie powinien nachodzić na func_illusionary.
func_illusionary - Jest to tylko tekstura drabinkki bez żadnych właściwości.
func_ladder - To prawdziwa drabina.Jest ona w grze niewidzialna.
A oto efekt naszej pracy:
By Kamil980.
Tutorial jest w 100% mój nie jest on zgapiony od żadnego użytkownika.
W razie problemów pisz na GG 15962640.
Zakaz Kopiowania bez mojej zgody!
Wszystkie Prawa Zastrzeżone!
Offline